Penki nemokami kovos su depresija būdai

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Filament.io 0 Flares ×

Depresija arba į depresiją panaši būsena neatsėlina netikėtai. Tačiau pajutus pirmuosius simptomus galima į gyvenimą įsileisti penkis įpročius ir jų dėka pabandyti atstatyti harmoniją ir pusiausvyrą gyvenime.

Sureguliuoti mitybą

Labai dažnai į depresiją panaši būsena aplanko, kuomet organizmui trūksta vandens arba vartojami netinkami produktai. Kartais pakanka sureguliuoti mitybą ir visi nemalonūs pojūčiai pasibaigia.

Vis dėlto, mitybai sureguliuoti nepakaks paskaityti kelias dietologų parašytas knygas. Nes kartais aprašytas kaip itin vertingas produktas gali būti būtent tas, kurio netoleruoja Jūsų organizmas. Tad norėdami apsidrausti – būtinai pasikonsultuokite su specialistais. Nustatyti kokio maisto Jūsų organizmas netoleruoja gali padėti ir bioenergetikas.

Rašykime dienoraštį

Dienoraštis gal labai pompastiškas ir hiperbolizuotas sinonimas įvykių, kurie privertė pasijusti blogai, fiksavimui. Tačiau juos fiksuoti reikia. Svarbu pasižymėti kodėl, kuriuo metu ir kaip Jus privertė pasijusti vienas ar kitas įvykis, situacija. Kartais pasitaiko, kad būsenai įtaką daro ne atskiri veiksmai ar žmonės, o paros metas, netinkama darbo arba miego zona.

Meditacijos galia

Psichologai ir medikai ne kartą akcentavo meditacijos teikiamą naudą. Meditacija tai ne būtinai malda, o greičiau laikas su savimi – be minčių – dvasinės tylos ir ramybės būsena. Bendriausia prasme meditacija įvardijama kaip sąmoningumo ugdymo technika. Jos dėka galite vėl atrasti ramybę ir harmoniją. Vis dėlto, meditacija – lyg atskiras mokslas ir menas kartu. Gana sudėtinga jį įvaldyti vienam pačiam. Tad pasistenkite, kad Jūsų gyvenime atsirastų žmogus, galintis Jus išmokyti tinkamos atsipalaidavimo technikos.

Išeikite iš komforto zonos

Patarimas išeiti iš jau rutina tapusio ritmo yra labai dažnas. Tačiau lengva pasakyti, bet žymiai sunkiau padaryti. Pradžioje Jūs galite imtis ne kardinalių pokyčių, o nedidelių išbandymų. Tarkim, išvažiuokite į trumpą arba ilgą kelionę (pagal galimybes), vietoje vakarinio pasisėdėjimo priešais televizorių keliaukite į sporto klubą arba šokių salę (galima šokti ir sportuoti namuose).

Galite pamėginti mesti sau iššūkį ir nepirkti kavos visą mėnesį arba vietoj vyno taurės draugių kompanijoje pasirinkti vaisių kokteilį. Bet koks pasikeitimas bus į gerą. Kartais vieno nedidelio pasikeitimo pakanka susigrąžinti sugebėjimą žavėtis net mažytėmis smulkmenomis arba džiaugtis kiekviena išaušusia diena.

Pasikonsultuoti su specialistu

Mažos dovanėlis stiprina draugystę. Taip ir todėl dažniausiai trumpos konsultacijos nieko nekainuoja. Nepasidrovėkite pasikonsultuoti su vienu ar keliais specialistais, kurie galėtų bent preliminariai diagnozuoti Jūsų jaučiamų simptomų priežastis. Net ir trumpas, vos kelių minučių, pokalbis gali būti labai naudingas. Jums tereikia prieš tai jam pasiruošti. Pasinaudokite savo dienoraščiu ir popieriuje aiškiai surašykite visus klausimus, kurie Jus neramina. Būtinai pas specialistą kreipkitės tuo metu, kuriuo ir Jums, ir Jam niekas netrukdys (pasiteiraukite apie patogiausią laiką pokalbiui). Pokalbio su specialistu metu užrašinėje pasižymėkite svarbiausius pokalbio akcentus. Turėdami šią informaciją žinosite kur toliau kreiptis, o galbūt Jūs jau einate tinkama linkme.


Tema: Depresija
« »